Saffranskliff, pepparkakor & tävling

Feber och lite gnäll blev biverkningarna på gårdagens sprut på William, även lite öm där sprutan togs.
Stackars liten
Vi behövde komma ut en sväng så jag och William tog en lång sväng ner till Centrum och tillbaka.
Fick sällskap av min kusin C i örat (hon ringde under tiden jag gick). Saknar henne massor!
Har köpt saffranskliff & pepparkakor till ikväll. Ska åka ner till konsum och köpa julmust också när jag hämta Anton hos sin kompis senare.
Me LOVE julmust!

_______________________________________________

Var med och tävla om en skön vetevärmare från LillaMys.se (värde 95 Kr)
Tävlingen hittar du HÄR


Ciao!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det blir bättre snart. Vi tog sprutan idag så vi får se om det blir några biverkningar.

2009-11-18 @ 00:22:18
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här