Babyboom?!?

Så var söndagen snart slut.
Jag och William har pratat med min bror och lilla kusinen Alexander på skype idag, vi använde webkamera så jag fick kika lite på plutten.
Har svårt att minnas att William vart så liten trots att det bara var 5 månader sen. Helt otroligt vad de små liven utvecklas snabbt.
Måste se till att träffas snart.min bror har inte fått se William ännu heller.
Jag tror att det är värsta babyboomen nu för jag vet hur många som helst som nyligen fått eller ska ha bebis.
Måste sätta upp William i dagiskö också så att vi garanterat får en plats nästa år.

Nu har William precis somnat (hoppas för kvällen) så jag ska passa på att fixa lite här.
Såg att min ena katt fångat en mus och lagt fint på altanen, usch!!!


William gosar med katten.

Ha en mysig söndagskväll!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här