Fick sovmorgon idag!!!

Fick sovmorgon idag!!!
William har som vanligt stökat HELA natten, så vid 6 tiden sa jag till R att var tvungen att sova annars skulle jag inte vara särskilt trevlig.
R och William busade på nedervåningen och Anton skickades till skolan.
Jag sov enda till 10.00, sen väcktes jag av min bror som ringde från BB och gav mig rapport om läget.
Fick även en söt bild på bror och bebis.
Ont i huvudet idag med.
Åkte till R´s pappa och sambo och fikade, R skulle fixa med en dator. åh, vad skönt det är att komma utanför dörren ibland.
Är så trött just nu så jag har "samlat alla måsten" på hög. Ska ta tag i det på måndag, jag lovar!
När vi var hos R´s pappa upptäckte jag att Williams tand har kommit fram så pass mycket att den nu är
synlig. Inte så konstigt då att han stökar så mycket på nätterna.
Det blir en superlugn helg för min del då jag behöver VILA mycket. Ska försöka sova när William sover så får vi se om jag blir något piggare.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med sovmorgon när natten är jobbig, det är man värd =)hoppas ni får lite bättre sömn i helgen.

2009-11-06 @ 20:07:58
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här