Frustrerad bebis

William har börjat intressera sig för bilder. Han blir superfrustrerad över att inte kunna TA I sakerna som han ser på bild. Idag kom leksakskataloger som jag kikade i när William satt i mitt knä, han slog och slog och försökte greppa bilderna. Han blev så arg så tårarna kom.
Tillslut fick han titta i en egen tidning.


Full koncentration... "Vad ska man önska sig i julklapp???"

Det har varit en riktig sovdag för William. Han somnade om (som han brukar på morgonen) vid 9 tiden och sov till 10.40 ca, sen fick han lite gröt och vi lekte på golvet.
Vid 13.20 somnade han om och sover fortfarande. Det måste ha varit gårdagen som gör att han är så trött idag, det var ju fullt ös då.
Vi tar igen det idag, men en mysig hemma dag.

Nu sover William i sin pappas gamla vagga och det ser så skönt ut. Jag avnjuter en god latte och spanar på lite bloggar.


(Det är Williams gammelfarfar som gjort vaggan).

Strax kommer Anton hem från skolan. Då ska vi planera helgens goda mat och myskvällar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här