GODmorgon

Jag har fått sova inatt!!! William vaknade till vid 3.30 och ville äta lite, sen somnade han om till kl.6  och igen till kl. 7
Jag känner mig för en gångs skull INTE komatrött!! Nu myser vi oss i soffan en stund innan vi startar upp dagen ordentligt.

Det regnar ute och är tråkväder så längre än till affären och tillbaka blir det nog inte.
Usch, vad det är tråkigt med regn, snälla ge oss vit vinter istället!

Nu ska jag in och kolla på sj.se och kika lite på tågbiljetter, tänkte faktiskt se om jag inte kunde ta en tur till Göteborg snart och träffa familj pch vänner som jag saknar vansinningt mycket. (Särskilt min mamma).

Kan man flytta Stockholm och Göteborg lite närmre varann?

Ni har väl inte missat googles fina sesame bilder?


Bert & Ernie (igår 6/11)



Oscar (idag 7/11)

(Bilder från Google)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din mamma saknar dig ,er också så jättemycket.

Ni är så välkomna.....kraaam...

2009-11-07 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här