Hemska, hemska natt!!!

Usch säger jag! Vilken jobbig natt.
William har haft ont i magen och vaknat sjuttioelva gånger och var TVUNGEN att äta varje gång (jag som ska försöka ta bort nattmålen).
Själv har jag sjukt ont i armen, haft frossa, mått illa och jag tror att jag hade feber i natt, så det blev inte mycket sömn för min del. Detta har resulterat i att jag har stora påsar (size ICApåse) under ögonen.
Blääääh!

Nu är i alla fall William pigg och glad, medans jag själv är i ett dvalatillstånd.
Massor av kaffe så kvicknar jag kanske till.
Hoppas på att William ska somna om snart och sova länge, för jag tänkte göra honom sällskap då.
Tror inte att det blir någon mammamorgon på Lindex för min del idag, min kropp skriker efter en mysdag i soffan.
Jag som hade sett fram emot denna dag! Så himla typiskt!
Men det kanske blir fler gånger?
Någon som vet om detta är något återkommande?
Gillar idén i alla fall.

Nu ska jag dricka lite kaffe och förhoppningsvis piggna till lite.

Hoppas ni sovit gott.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken natt.. stackare. Jag reagerade också på sprutan, feber och huvudvärk, men det var bara en dag. Sen mådde jag mycket bättre, hoppas ni fick sova en stund.



Lindex, mammadag, nej ingen aning, och jag som är kund....

2009-11-26 @ 11:05:00
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: sofie

Usch du låter lika trött som jag idag;) Hoppas att du fått vila lite på dagen och mår bättre!!



Nä här har vi inte testat några nya glöggsmaker, får hålla mig till saftglöggen nu när jag är gravid hihi. Du då?

Kram

2009-11-26 @ 12:45:53
URL: http://www.frusofie.se
Postat av: Evelyn

Usch vad jobbigt! Lider med dig, hoppas det blir bättre inatt! Jag själv var redo att sova vid åtta men trog ut på det till halv elva, väl i sängen somnade jag inte förän halv tre...



Bokfikat var en engångsgrej även om jag hoppas att de har något för större barn sen. Fast de förväntas väl komma med förskolan å andra sidan. Är sugen på babycafé och ÖF men väntar i smittotider som dessa.

2009-11-26 @ 19:55:29
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här