Jakten på julklappar har börjat!

Var en snabbis i Tumba centrum idag då jag skulle hämta ut liberoboxen på Lindex.
Passade på att kika lite i de affärer som finns där. (Givetvis glömde jag kameran hemma.)
Köpte julklappar till både William och Anton.
Till William köpte jag två bodys och ett par byxor på Kapp-Ahl och till Anton inhandlas på både Lindex och H&M...
(Då jag vet att Anton läser här så kan jag INTE tala om vad jag köpt till honom... Han får allt vänta till julafton ;0) ).
Nu är dessa inslagna och klara, ska stoppas dom i säcken när jag letat fram den.



Har ni börjat köpa julklappar än?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

U Know me, jag är snart klar=)

svårast till Andreas bara =) du har inga tips =)

2009-11-24 @ 08:41:14
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här