Lördag, lördag, lördag...

Då var det lördag igen och imorgon är det redan första advent.
Jag har fortfarande inte fixat någon adventsljusstake för jag har inte hittat någon som jag vill ha.
Jag funderar på att göra en egen, jag vill ha en med tjocka blockljus och grönmossa och lite annat, får nog göra det till dagens projekt.

Idag gick jag och William upp vid sju, då hade han redan gnällt i omgångar ett par timmar. (Antar att det var ont i magen).
Vid 8.30 tänkte jag att det kunde vara mysigt om jag och William åt frukost tillsammans idag, men det var inte alls särskilt mysigt. William skulle ta allt som fanns på bordet och gröten var inte det minsta spännande idag.
Detta måste vi öva MYCKET mer på innan vi kan få njuta av frukosten tillsammans här. Hahaha...
Nu sover William igen (senare än vanligt), men han var nog trött efter att ha vaknat så många gånger inatt.
Jag borde väl också försöka sova en stund, men med min tur så vaknar väl William när jag lägger huvudet på kudden.

Ska ta mig ut i skogen lite senare och samla lite naturmaterial till småprojekt jag har på gång.

Vad ska ni hitta på idag?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här