Och så kom snön...

Det snöar hos mig HURRA! Jag tror inte att det lägger sig, men det gör ingenting för det SNÖAR!!!
Idag har vi varit på babycaféet och när vi kom dit var det alldeles tomt, men efter en stund droppade det in lite mer folk.
Det var bl,a en 3 veckors bebis där och jag har svårt att förstå att William har varit så liten för inte så längesen. Tiden går ALLDELES för fort.


William precis 1 månad

Nu ska vi gå och något, tror vi testar morot och potatispuré som vi köpte idag. Visst låter det smaskens ;0)

(Håll tummarna att snön lägger sig här i Stockholm).

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilket söting:)

2009-11-04 @ 15:50:44
URL: http://saraadomeit.blogg.se/
Postat av: nathalieh

aasnice blogg du har !

allt bra med dig eller? :)

2009-11-04 @ 20:03:51
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här