Så var måndagen snart över...

William har börjat med lite smakportioner igen. Jag valde att helamma honom nu när han var så förkyld (fick för mig att det var bäst att göra så).
Idag mumsades det i alla fall på lite potatis och majs puré till lunch och till kvällen blev det god havregröt från Néstle.
För första gången högg William verkligen efter skeden. Gröten måste varit supergod just idag.


Lycklig William äter potatis och majspuré till lunch. Happy kille!

Idag kom Anton hit efter skolan. William blev superglad över att träffa brorsa och skrattades högt.
En lycklig lillebror fick kramas med Anton idag.
Middag har lagats och läxor har gjorts sen var det dags för Williams gröt och efter det ett dopp i badkaret för en grötig William.
Nu har han somnat och jag ska strax gå upp för att lägga honom i sängen, men först ska jag se första avsnittet av
på kanal 5.

Har ni varit på Gekås i Ullared?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här