Söta barn och ont i armen...

Det är så roligt att se hur de små utvecklas.
Man får så många härliga skratt, underbara busungar.

Lyckades fånga två trollungar på öppna förskolan idag.


Mireille hittade en cool pose i soffan... Lilla skrutt.
(Helena, jag ska maila över bilerna till dig... )


William fastnade som vanligt framför spegeln... Han blir såå lycklig när han ser sig själv i spegeln.

Detta var innan jag "vågade" ta influensasprutan.
Usch vad min arm värker nu... men ingenting annat... (peppar,peppar...)

Ni som tagit vaccinet... Vad fick ni för biverkningar?


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Efter vaccin sprutan hade jag lite ont i armen, som typ träningsvärk. Hade lite ont i huvet o kände mig yr.. Men det var så lite, jag orkade jobba o städa o laga mat, ja du vet,, det vanliga ;o)

Kram på dig

2009-11-25 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här