Sunkvarning!

Ja, det är verkligen det.
Jag vet inte om jag nämnt det förut, men jag är beroende av min vetevärmare. Även min yngsta syster är det och hon har liksom jag använt sönder sina.
Man blir lite som ett barn som släpar på en gammal sunkig snuttefilt.
Min vetevärmare (som köptes för MÅNGA årsen) blev så sliten i tyget att vetet åkte ut så jag hittade på nödlösningen att lägga det i ett kuddvar.
MEN... nu är det inte så fint längre...

* SUNKVARNING *


Dags att ta farväl???

LillaMys.se finns det sötaste vetevärmarna du kan tänka dig... Vet inte vilken jag ska välja bara.
Min favorit är den här:



Vilken är er favorit?


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här