Underbar morgon och fars dag idag

Underbara morgon! Vi låg i sängen till 8 idag. William har sovit HELA natten idag igen.
Nu är vi uppe och myser i soffan.
Har precis pratat med min bror som blev pappa till en söt Alexander 5/11, fick ett fint mms skickat till mig.
Det är nu jag tycker att det är jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra (50 mil).
Önskar att vi kunde ses mycket oftare, men det kanske blir bättre nu.
Jag trivs här uppe, men saknar alla där nere.

Nog gnällt för nu...
Kaffet är upphällt, William är glad och snart startar ännu en vecka och vi närmar oss JUL!!!


Ha en skön Söndag och glöm inte att fira alla snälla pappor på farsdag idag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att ni fick en bra natt. Njut, njut njut =)

2009-11-08 @ 12:14:36
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

tro mig, vi saknar dig lika mycket!!!! har inte träffat dig på typ 3 år.....

2009-11-08 @ 21:31:12
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här