Underbara barn...

Som jag skrev i tidigare inlägget så passade vi Williams kusin Milton igår.
Han är i en underbar ålder just nu.
Roliga frågor, kommentarer och lite trots ;0)

Efter vi hade ätit och ska duka av ställer sig Milton och tittar på William (som satt i vagnen), sen tittar han på mig och säger:

- Linda, jag får inte bära William.
- Nä Mille, William är för tung för dig.
- Jaha...
Mille funderar en stund sen säger han
- Men asså, får jag pussa min kusin då?
- Det är väl klart att du får!


Underbara barn! Kusinerna pussas.

Så himla fina!
Måste göra ett tillägg... Är så himla glad över mitt mobil som jag köpte i Maj. ÄLSKAR min Sony Eriksson C905
Den tar så otroligt fina bilder och det är så skönt att alltid ha kameran nära till hands...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Idis

Gud så goa dom är :) Vad gulligt av Mille att säga så :) Puss och kram!

2009-11-13 @ 09:53:36
Postat av: Lotta

men sötnosar !!



Mille sa härom dagen



mamma jag vill oxå ha en bebis i magen som Linda hade.



ha ha ha

2009-11-14 @ 18:36:13
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här