Underbara Torsdag...

...och i morgon stundar helgen. Underbart!
Idag ska vi träffa Helena och Mireille och ta en promenad bort till Cafét som jag besökte förra veckan. (Där Kristine jobbar)
Idag får jag inte glömma ta lite bilder.
I eftermiddag ska jag och William hämta kusin Milton på dagis, alltid lika kul. Milton ska vara hos oss en några timmar.
Får se hur många maskar och spindlar han har i fickorna hahaha...


Söta kusin Milton testar Williams babygym.


William tar dagens första nap nu så jag ska passa på att fixa lite frukost till mig, tror det får bli goda mackor med rödbetssallad och köttbullar. * mums *

Vad ska ni hitta på idag?


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här