Vi var först...

Vi var först på plats och fick nummer på fotograferingen.
Fotograferingen gick bra, försökte få William att sitta upp ett par sekunder själv, men det var ju lättare sagt än gjort.
Ungen sprattlade som om han skulle flyga någonstans hahaha...
Lyckades få en bra bild på honom i alla fall så jag var nöjd.
I mitten/slutet av veckan kunde man få se/välja storlekar på korten på fotografens hemsida (tror att det var kungsfoton). Ska bli kul och då kan även R få se hur korten blev.

Efter fotograferingen gick vi till cafét i centrum och åt en sen frukost. Köpte en latte som tyvärr mest smakade brännt gammalt kaffe så den var ingen höjdare, men smörgåsen var supergod.
William somnade på vägen hem och när vi kom hem tog jag en sväng med William (sovandes i vagnen) och hunden, sen fick hunden leka av sig en stund på gräsmattan.
Har hunnit röja och dammsuga på nedervåningen också innan William vaknade.
En timme var han vaken innan han nu precis somnade igen, antar att han inte sov klart förut.

Tog söta kort på William och Mireille på öppna förskolan idag... lägger in dom lite senare för nu ska även jag passa på att ta en liten nap


Ciao!

_______________________________________________

Var med och tävla om en skön vetevärmare från LillaMys.se (värde 95 Kr)
Tävlingen hittar du HÄR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här