Vikt och längd? Hahaha... Vågar jag berätta?

Vikt och längd? Hahaha... Vågar jag berätta?
William har ökat på bra i vikt på en månad. Han väger numer 9190 g och är 69,5 cm, en STOR kille.
Ni kan ju se på kurvan hur "lite" han ligger över hahaha...


Något över medel på längd OCH vikt

Nu har William fått sin andra spruta (den man tar när man är 5 månader).
Duktiga brorsan Anton var med och höll William, medan spruträdda mamman (jag) stod utanför med ett dunkande hjärta och brännande tårar i ögonen. (Ja, jag är så rädd).
Usch vad det gjorde ont i hjärtat att höra William skrika så.
Bästa brorsan Anton körde William i vagnen hela vägen fram och tillbaka till BVC.
Till middag blev det stuvade makaroner och falukorv.
Gröt till William och sen somnade han bums. Hoppas han sover bra inatt och jag med för den delen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Ha ha lillgubben, han e ju bara för söt :o), lite mulliga ska dom ju vara. Bra att Anton kan vara med, att du e så rädd för sprutor :S

Krm på er

2009-11-16 @ 21:05:42
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen Linda!

Älskar dig ......och saknar dig...

Puss Mamma,Pappa och Alice

2009-11-17 @ 05:36:19
Postat av: Emelie

Va vad är det jag ser. Försöker du låta bli att berätta att du fyller år? Grattis på födelsedagen. Hoppas den var kanon. :)

Jo det är nog grisfluensa som vi har gående hos oss. Jag bara undrar när jag kan få min spruta så jag slipper åka på att. Känns lite som rysk roulett varje dag. Har man blivit smittad har man inte blivit smittad.

Vilken söt storebror lilleman har. Så snällt att hålla handen när han får sprutor och du är så rädd.

KRAM

2009-11-17 @ 06:32:28
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här