Är det vinter nu?

Då var man uppe med tuppen som vanligt.
Jag tror att hösten blir väldigt kort iår, vintern verkar vara på väg med stormsteg.
Kom precis in efter att ha varit ute med hunden, det var så kallt ute. Frost i gräset och det krasade lite när man gick.
Släppte ut katterna när jag kom tillbaka och båda gick ut och vände. För kallt?
Vi får väl se om det kommer någon snö som dom sa på nyheterna.

Vad tror ni?



William ligger brevid mig och leker med sin kaninsnutte och tjattrar för sig själv. Önskar jag förstod vad han tjattrar om, för roligt verkar det vara i alla fall hahaha...

Det blev inte så mycket bloggande igår hade fullt upp hela dagen. En skön lång promenad i rask takt hann jag med på förmiddagen, bakade, städade och lite annat (William hade en s.k sovdag igår då han sov mycket).
Vid 18-tiden kom min älskade lillasyster Ida och hennes sambo C.
Det var mycket prat hela kvällen.
William blev jätteglad att se moster trots att han bara träffat henne en gång tidigare. (vi bor 50 mil ifrån varandra).
Idag är en speciell dag, men det ska jag berätta mer om senare...
Dags att sätta igång här.

Ha en underbar dag

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Boktokig

Ja, uppe med tuppen även jag... hm... ännu tidgare faktiskt.. Lilltjejen vaknade okristligt tidigt!!!

2009-10-03 @ 08:28:13
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Hoppas att ni får en fin dag!

Kramar till er alla.

2009-10-03 @ 09:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här