Måndag idag igen

Ännu en tidig morgon så det blev ytterligare en mysdag hemma, men det gör ingenting.
Jag går gärna och skrotar i mina mysbyxor och busar med William.
Har pratat med min mami i telefon några gånger, var tvungen att ringa och berätta Williams framsteg han gjorde idag. Han har legat på magen och ställt sig upp med rumpan i luften. Hur lång tid tar det då innan han kan krypa?
Ett av Williams nya intressen är att hålla sig i tårna.
Det går alldeles för fort tycker jag. Bebis tiden är verkligen superkort.
Min mamma sa att snart tar han väskan och går till skolan, men det får vi verkligen hoppas att det dröjer.
Vid 14.30 tog vi på oss ytterkläder och gick på en promenad, det blåste ute, men var skönt att komma ut en stund.

Dagens outfit: T-shirt Änglarna (IFK), body H&M, byxor Puma, strumpor Moomin.

Nu ska jag kila iväg till affären och köpa champinjoner så vi kan göra pizza.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här