underbardag trots allt...

Har varit som en zombie hela dagen. Hade egentligen tänkt att bara vara idag, men vid 11 tiden ringde jag Jenny och bestämde tid för långpromenad med henne.
Jag packade kaffe, chailatte, muffins och dumlekakor sen gick vi ut och promenerade i ca två timmar med fiakpaus.


Fikapaus ovanför grustaget. (Pumas rumpa kom med på bild ;0) )


William njöt för fullt av på promenaden.


Tröttaste men lyckligaste mamman ever... Det syns verkligen hur trött jag är. Ser hemsk ut, jag vet...

Vädret har varit underbart och  William sov hela promenaden.
Efter promenaden körde jag ut vagnen på altanen (William sov fortfarande) då passade jag på att dammsuga och fixa diskmaskinen.
3 timmar sov han totalt. Sen blev det gos i soffan.
Trots att jag är zombietrött kan jag inte bara koppla av. Jag bara MÅSTE göra vissa saker. Plocka, plocka, plocka.
Aldrig blir man klar.
Ska testa att ge William gröt ikväll efter amningen och se om han sover längre då, dessutom ska jag lägga mig i tid idag, redan runt 20 hoppas jag.
R sa att jag skämt bort William och kanske är det så. Han kanske har rätt?

Ska fixa lite middag nu sen blir det bada bebis och gröt... Håll tummarna för oss att William får sova lääänge i natt, jag med för den delen.

Vad har era bebisar (eller har haft som bebisar) för sovrutiner på kväll/nätter ?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alexandra de la paz

Villken fin header du har!

Kram :)

2009-10-15 @ 21:21:55
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: F

Hejsan :)

Jag har blivit nominerad i en tävling där jag kan bli månadens blogg och skulle tycka det var jätteroligt om du tittade in på min blogg och sen kanske röstade på mig? :)



http://elintoreborg.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment



Jag är nr 1 :D

Hoppas allt är bra med dig annars och jag är ledsen om jag störde med min "reklam" :P

2009-10-15 @ 21:30:16
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Super tack för tevligt sällskap och gott fika

2009-10-15 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här