John Blund var generös i natt...

John Blund var generös i natt...
William vaknade en gång vid midnatt och fick nappen och nästa gång vid 4.20 då han var hungrig, sen trodde han att det var morgon så han började busa. Släckte lampan och då somnade han om på två röda.
Jag väcktes sen av klockan som ringde 6.00.
Jag var då pigg och kände mig utvilad.
Nu har R gått till jobbet och Anton är i skolan, William har somnat om igen och jag tittar på VAKNA! med the Voice på kanal 5, dricker kaffe och äter frukost.

Idag blir en lugn dag.
Ska fösöka baka något som Anton kan ha med sig till skolan imorgon då dom ska ha fredagsmys med film och fika. Chokladmuffins var det prat om igår.
I eftermiddagblir det IUP i skolan.



Ciao!




Kommentarer
Postat av: Ammie

Hej Linda

Anton måste älska dig.. du är verkligen en underbar extra mamma till honom.. allt jag har läst om Er här så gör du mycket för honom och han för dig.. bättre kunde han inte få det kramisar

2009-10-22 @ 13:46:21
Postat av: kamilla

Du har en grymt snygg header!:)

2009-10-22 @ 17:13:39
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad vill just du läsa om i min blogg, har absolut ingen fantasi och skulle behöva lite råd om vad folket vill läsa om!



Kram från Hanna

2009-10-22 @ 19:44:04
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här