Liten är sjuk

Nu har vi varit hos doktorn med William.
Det var inte roligt att heta William idag, doktorns kalla stetoskop som sattes mot litens rygg. pinne som skulle stickas ner i halsen och en spetsig sak som skulle in i örat. Till råga på allt blev liten stucken i fingret med.

Tänk om William kunde förstå att detta gjordes för hans skull. Det skär i mammahjärtat när tårarna rinner.
Det enda som William INTE reagerade på var när det stacks i fingret (det gjorde däremot jag som är SJUKT rädd för nålar).
Det var i alla fall ingen lunginflammation som tur är.
Nu blir det till att vila och gosa hemma bara. Lilla älskade skruttunge!
Hoppas  hostan försvinner snart annars blir det återbesök hos doktorn på fredag.



Myser i goaste vagnen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag hoppas verkligen han blir frisk nu! Undersökningen låter hemsk även om man vet att det är för ens egen skull...



I min bok om bebismos står det att man kan låta färsk ingefära dra i kokhett vatten en stund och sedan låta vattnet svalna av så liten kan dricka. Det ska vara bra mot hosta!

2009-10-28 @ 16:11:37
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: catharina i london

Tittar forbi fran London och sager hej! Hittade nyss hit via Tjejblogg. VIlken fin liten gosse du har! Han ser ut at vara i samma alder som min, nyss 11 manader. Stammer det?

Forresten sa tankte jag fraga om det ar ok att lana den vintriga bilden nedan med all sno? Den ser sa himla fin och mysig ut.



Kram fran London och hoppas lille mannen blir bra snart.

2009-10-28 @ 17:29:23
URL: http://www.catscompilation.blogspot.com
Postat av: Lotta

Sötaste babyn i stan !!

2009-10-28 @ 20:23:02
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Stackars liten, är aldrig kul när dem små är sjuka..kram

2009-10-28 @ 20:39:57
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här