Lurad, bakat, vila och en promenad...

Ja, så har min dag sett ut idag.
Jag försökte lägga mig en stund på morgonen när William hade somnat, men när jag blundar vaknar han givetvis.
Jag blev lurad ;0)
Det blev gos i soffan med bebis istället.
Vid 11 somnade han en stund igen, men då hade jag ju satt en deg (har bakat bröd) och kunde ju INTE lägga mig då, tog en dusch i stället och blev lite piggare.
När brödet var klart åt jag och R. Det är så gott med nybakt bröd.
Efter maten fick jag äntligen min underbara vila. R tog William så jag fick sova 1 timma, efter det var jag en ny människa. Underbart!
En skön promenad har vi även hunnit med.
Vi gick fram och tillbaka till affären, R behövde komma ut och få lite frisk luft efter en veckas sjukdom.
(Dock vägrar han vara med på bild).



William somnade så skönt i vagnen och fick sova vidare på altanen medans jag passade på att dammsuga nere.
Nu ska jag laga middag stuvade makaroner och falukorv, sen blir det film och lördagsmys i soffan.

Ha en mysig kväll.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Idis

Så fina ni är :) Pöss!

2009-10-10 @ 18:43:08
Postat av: Jenny

Har du tvingat R att äta pasta?

2009-10-10 @ 21:10:45
URL: http://schenk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här