Nada sömn

Jag trodde att det gick åt rätt håll med nätterna, men min lilla buse har hållt igång i stort sett HELA natten.
Så det har inte blivit mycket sömn i natt.
Jag har gjort en STOR kanna med kaffe så jag kvicknar till lite. Det kan bara bli bättre.

Igår kom Anton. Det var 3 veckor sen sist i och med att R var sjuk, men nu är han här igen.
William var först lite blyg, men sen smilade han upp sig ordentligt. Äntligen är HELA familjen samlad igen.

Idag ska jag försöka promenera till centrum, skönt att komma ut när man är trött, det är bästa medicinen.
En sväng förbi jobbet blir det också tror jag, men nu KAFFE.

Hoppas på sol idag.

Njut av dagen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här