Sjukstuga idag igen.

Nu har William också blivit sjuk. Feber, rosslig och hostar lite.
Var vaken med honom ett par timmar inatt sen tog R över. Han har nästan 39 grader men verkar ändå rätt pigg förutom lite gnäll ibland.
Själv hade man ju vart avdäckad med så mycket feber.
Det blir till att vara hemma och gosa idag.


Febrig men glad William tidigt i morse.

Anton är mycket bättre idag, helt feberfri men den hemska hostan är kvar , även om även den är mycket bättre.

Själv är jag så trött så jag knappt hänger ihop, men det blir nog bra om jag får lite kaffe eller ännu bättre en god Chailatte.


Ni glömde väl inte att ställa om klockan i natt?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jodå, vi var en timme tidiga till babysimmet idag! haha :P Hoppas ni är på bättringsvägen. Knacka om du ska till ÖF på onsdag :-) Kram

2009-10-25 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här