Sjukstuga

Usch vilken tråkig dag, vi har bara legat på soffan.
R är sjuk, feber och hosta. Jag har haft huvudvärk hela dagen och William har varit trött och gnällig.
Blev aldrig att jag kom iväg på underbara barn mässan. Är lite arg på mig själv och min dåliga planering.
Nästa års mässa SKA jag gå på. (Tror att den är i Göteborg också).
Nu ligger varma mackor i ugnen, det är väl det vi orkar laga idag.

Imorgon börjar nu vecka med nya möjligheter. Undrar vad veckan har att bjuda på?

Ha en fortsatt trevlig kväll.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: aleeekz

Vilken liten söt unge :). är det en tjej/ kille? :).

2009-10-05 @ 17:16:28
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här