Sleepless in Salem

En ganska så sömnlös natt. William låg och knorrade i sin säng och R låg och hostade brevid mig och en katt som LÅG på mitt huvud.
R blev dålig igår efter dopet, fick hög feber, hosta, ont i kroppen.
Jag hoppas verkligen INTE att det är "svininfluensan". Vill INTE ha det.

Ida och C ligger fortfarande och sover. Idag åker dom hem till mitt älskade Göteborg igen. Måste ta mig ner igen snart. Vill gå på Liseberg i december.

Dopet igår var jättefint och William har nu fått världens bästa tjejer som gudmödrar min syster Ida och R´s syster Lotta)
William njöt av all uppmärksamhet och gav flera glädjetjut inne i kyrkan. När prästen skulle hälla vatten på Williams huvud tappade han nappen i dopfunten så även denna blev döpt. Lite småfnitter uppstod då.


Salems kyrka är så otroligt vacker.

Nu ska jag ta en kopp kaffe så jag vaknar till ordentligt.
Ha en underbar dag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Kan tänka mig att gårdagen var en bra dag :)

2009-10-04 @ 10:18:56
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här