Sovmorgon och lite utvilad

Tänk att man kan bli så glad av lite sömn. 3,5 timme i ett streck, helt otroligt! Jag minns inte när jag sov så länge förut.
Gröt innan läggdags verkade funka (har dock bara testat en gång).
Kl 7 gick vi upp idag och det tror jag inte ens har hänt innan. Jag har fått sovmorgon.
Funderar på att ta samma sväng i dag som igår. Lagom lång med många upp och nedförsbackar, perfekt för mig som behöver träning.
Nu ska jag dricka lite kaffe och pussa på William som precis somnat om brevid mig på soffan, VAKNA! med the voice på kanal 5 spelas i bakgrunden. Strax är det dags för en av mina favoritdelar av programmer, det är dags för veckans rapattack.

Ha en supermysig fredag

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Här har det med tittats å lyssnats på Vakna med the voice! Blev inget avundsjuk på hon som fick shoppa för 100 000:- på en timme, särskilt inte på att hon fick en resa ;)

Helgen kommer bli underbar å vi ska passa på att njuta. Ikväll blir det nog bara lite mys framför brasan men imorgon ska vi på stan, fika, shoppa å sen på kvällen går vi på bio! Fast jag har en del att fixa innan!

Hoppas du får en jätte bra helg du med!

2009-10-16 @ 10:54:03
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Helena

Tjoho! Vad bra :-) Hoppas det fungerar igen.

2009-10-16 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här