Utan sömn

Ingen sömn i natt heller.
William har och hostat occh knorrat hela natten, han har inte sovit mer än en timma i följd.
Vid 2 tiden vaknade han och ville INTE somna om, det var fullt ös i sängen trots feber. Kl var nog strax innan 4 när han somnade om för att sen vakna kl.  5 och sen igen kvart över 6.
Behöver jag säga att JAG är trött idag? Det är konstigt hur kroppen klarar av så lite sömn nu, för innan jag fick barn skulle jag ALDRIG klara av så lite sömn.
Sen ska jag väl inte klaga för trots lite sömn så har jag en supersnäll kille som SÄLLAN gnäller (förutom nu men han har ju feber).

Regn idag och det gör ju ingenting när vi ändå måste vara inne hela dagen.


Hoppas, hoppas, hoppas att min lilla prins blir bra snart så allt blir som vanligt igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här