Utan sömn...

... i natt med, för det räknas väl som utan sömn då man inte hinner somna innan man blir väckt igen?
Jag somnade nog vid 23, redan då så tröttare än tröttast. Fick då sova nästan 2 timmar innan William började knorra, sen höll det på hela natten.
kl. 4.20 ville William att det skulle vara morgon och somnade om 5.40 och kl.6 ringde klockan. Ut med hunden innan R skulle till jobbet och nu sitter vi här.
Nu William är klarvaken IGEN, ligger och bubblar och drar sig i tårna.



Jag måste hitta ett nytt hem till hunden också, han får alldeles för lite tid. Mår så dåligt över det.
Men hur lätt är? Hur många vill ta hand om en snart 6-årig Schäfer (liten hund i stor förpackning).


Hoppas, hoppas, hoppas att William somnar om snart så jag kan blunda brevid honom.

Och tänk på att positiva tankar ger en positiv dag...
Ha en underbar dag, för det ska jag ha... nu blir det bebisgos

Finns det någon som också haft en nattuggla till bebis? Hur gjorde ni för att klara av dagen utan sömn?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

men köp raspeballer mixen. då slipper du göra ngt själv. bara att tillsätta vatten :D allt bra idag?

2009-10-15 @ 09:01:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du frågade om nån haft en nattuggla till bebis!

Ja, jag har haft en...nämnligen dig min söte vän.

Men man klarar det....jag vet och jag älskar dig ännu....pöss Mamma

2009-10-15 @ 11:58:16
Postat av: Madeleine

Är oxå rädd att inte hinna med vovven... mycket som det är nu!! :-o Fast en chihuahua är kanske inte så jobbig, men kräver ju iaf att få komma ut!! Hoppas ni hittar ett bra hem till er hund!!

2009-10-15 @ 12:22:08
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Helena

Det slog mig i morse.. De nätter som hon sov 21:00-07:00 hade jag hunnit mata henne fem gånger utspritt över dagen! Nuförtiden har jag ju fått för mig att hon ska säga till innan det matas, så det blir oftast bara 4 måltider per dag. Kanske det är därför hon vaknar på nätterna, för att hon behöver den där 5:e? Ska erbjuda henne mat var 3:e timme i några dagar nu, plus gröt och sånt. Får se om hon vill äta så ofta. :-) Kram Helena

2009-10-15 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här