Dagen som for förbi...

Tog en skön långpromenad till affären och tillbaka hem, fast lite av en omväg. Det var varmt ute och jag hade klätt mig på tok för varmt.
Känndes i alla fall skönt när jag kom hem och jag var nöjd och glad att jag inte tog bilen.
Jag behöver verkligen röra på mig M Y C K E T mer än vad jag gör.
Bakat har jag också hunnit göra. Både maränger (om man kan kalla det för maränger) och stora Amerikanska päronmuffins.
Middag har det blivit också. Carbonara. Enkelt och gott.
Anton tuggade glatt i sig muffins och maräng efter middagen. (Det finns ju alltid plats i godismagen haha...)

William har nu fått på sig sin pjamas och ligger och myser i soffan. Snart dags att sova tror jag.
Det blir en tidig kväll för min del. Har massor att göra i veckan.

Lite bilder från vår dag:

(hmmm, verkar vara något fel... Jag får försöka senare)





Ha en mysig kväll

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här