Sept. 30, 2009

Det var längesen jag var så här trött... Jag skulle vilja säga trött som en säl  eller näää, jag är ännu tröttare.
Jag ska inte klaga för jag har nog världens snällaste bebis som ALLTID sovit på nätterna, men i natt har det knorrats och bökats så jag har inte kunnat sova.
Vid 6-tiden tog jag med mig William ner. Klockan 8 somnade han om brevid mig på soffan. När jag ÄNTLIGEN kunde lägga mig ner så vakna han givetvis om.

Nu har han precis somnat om, hinner jag blunda 20 minuter innan han vaknar igen? Vi får  väl se.
Har ju en massa på  min TO DO lista idag med, som jag skulle behöva göra medans han sov.
Men varför göra idag, vad man kan skjuta upp till imorgon?
Ja,ja, dagen är lång så tid finns.

Ha en trevlig dag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här