Egen tid.

Idag ska jag gå på "tjejkväll", det ska bli skönt att få komma ut och göra något annat.
Inte för att jag tycker att det är jobbigt med William, men det kan vara skönt att få byta miljö om än bara för ett par timmar.
Anna-Lena Brundin kommer dit och det var endel bra erbjudanden i affärerna.
Får bara hoppas att jag inte går i däck innan.
William väckte mig 3.22 inatt och trodde väl att det var dag, han satte igång med sina glädje skrik i falsett, ni vet de där som skär i öronen.
Lite mer än en timma senare efter matning och två bytta blöjor och ännu mer glädjeskrik somnade han vid min sida och jag kunde lyfta över honom i spjälsängen.
Tjugo över sex var det dags att gå upp, då VAR det morgon.

Nu sover lilleman en av sina middagslurer och jag har precis satt mig i soffan med en kopp kaffe.

Hoppas att solen lyser på er som den gör här hos mig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här