Egentid...

vad gör jag då?
Jo, åker och storhandlar hahaha...
Den stunden är guld värd för mig... Jag kan gå där och strosa i mataffären.
Har inget större behov av "egentid", tycker om att vara med min lilla "fis", känner mig halv när vi inte är tillsammans.
Kalla mig gärna hönsmamma, jag är väl kanske det ;0)

Hoppas på att få paket ned-dimpande i brevlådan imorgon, jag vet att ett av dom skickades i fredags.
Imorgon kommer storebror Anton hit, det ska bli skönt att få ha hela familjen under samma tak en vecka.
Han har blivit så stor, han hade precis fyllt 7 när jag och R träffades. Visst var han lite avvaktande mot mig från början, men det gick snabbt över.
(Anton 8 år)



Mina ♥ William 3 mån Anton 12 år

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Visst är det härligt med egentid även om det är en i en mataffär. Bara att slippa tjatet från sambo å gnäll från ungar, hehe.

Ha en skön dag!

2009-09-20 @ 15:37:56
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Petra

Precis så är min sambo med, överlycklig om han slipper!Du skulle sett hur han va igår när jag för en gång skull kom ut bland folk å jag va helt överlycklig, men han sur som ett bi för han hatar affärer. Å så ska han försöka att inte visa mig hur olycklig han är men hur lätt är det att dölja när hela kroppen signalerar hur mkt han avskyr situationen, haha! Han fick lite "skäll" av mig senare så han skämdes..hehe!

2009-09-20 @ 16:03:37
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Petra

Jo det är väl det, bara bögar som älskar shopping, hahaha!

2009-09-20 @ 16:24:36
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Det gjorde faktiskt inte sååå ont att bryta nageln, värst var att dra loss den biten längst ut som inte brytits av... =)



Den där skogen är bara barnvagnsvänlig fram dit. Därför tog jag med mig mamma som vakt. Hemma tänkte jag sätta Mille i bärselen och knata ut i skogen.



Visst är det märkligt att man inte behöver mycket tid för sig själv, jag är nöjd om jag får en stund i lugn och ro vid datorn...

2009-09-20 @ 20:34:26
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Hehe okej, jag tycker fem är en rätt kämpig tid. När man väl kommer upp ur sängen så blir jag pigg på o,2 men att vakna när det är mörkt, kallt och ja... huuuu då tar det emot lite grann :P

2009-09-21 @ 06:56:28
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här