Godmorgon

Har sovit helt okej inatt också, fast jag hade svårt att somna igår kväll.
Jag och Robban såg på film och åt lite godis (trots att det inte var lördag).
Anton har precis åkt till skolan, idag står skoljoggen och minigolf på skolschemat.
William har precis somnat brevid mig i soffan och jag kikar på vakna med the voice .
Vid 9 kommer Jenny och hennes söta hund Puma på besök och innan dess ska jag hinna äta frukost, ta en dusch och klä på William. Tidsoptimist som jag är tror jag att jag hinner det.
Vi får väl se.
Vädergudarna verkar hålla det dom lovat (SOL).

Ha en underbar lill-lördag (Onsdag)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får en fin och solig dag.

Vink vink från soffan :)

2009-09-09 @ 08:45:43
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Okej, vad tycker du om overallen då? :) undrar bara :P



Ha en fin dag ^^



Kraam

H

2009-09-09 @ 17:04:11
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här