Underbara lördag ♥

Solen skiner och det blåser lite ute, men är så otroligt skönt.
Ska ta mig en promenad med William om en stund, men först ska jag njuta av mitt kaffe.
Igår somnade jag redan strax innan 22. Tror inte att jag gjort det sen innan William föddes.
Tänk att man på något sätt ändå hanterar den sjuka tröttheten man får.
William däremot är pigg som en mört och ligger just nu i babygymmet på golvet och "pratar" med Tv´n som visar playhouse Disney.

I morse gjorde William ett nytt framsteg, han vände sig om från mage till rygg. Gissa om mamma blev stolt ♥



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi jo jag har funderat på det eftersom det är vår vovve =P

2009-09-05 @ 17:13:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Ida

Herregud att Liten gör sånna enorma framsteg! Mirakelbebis :) Älska mkt! Puss.

2009-09-05 @ 17:34:31
Postat av: Mamma

Mormor blev också stolt!

2009-09-06 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här