Underbara måndag

Natten har varit lugn, jag fick sova ganska så bra.
Jag och William låg kvar länge i sängen i morse, kan titta på honom i timmar. Min älskade unge.
Idag ska William på 3 månaders kontroll på bvc, han ska vägas mätas och få sin första spruta. (Stackars liten)
Sist vi var på bvc vägde han 5905g och var 60,6 cm. Han har vuxit på bra, den senaste månaden.

JAG tror att han är MINST 64cm nu och väger MINST 7kg, ska bli kul att se.
Vi ska möta Anton i centrum när han slutar skolan, han ska följa med oss till bvc.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och läsa lite i min glamour.


Ha en underbar Måndag och var rädda om varandra

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

hur stor var plutten?

2009-09-07 @ 17:10:16
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här