Då var det onsdag igen...

Skulle lagt ut vinnaren i tävlingen redan igår kväll, men hade en liten kille som bara gnällde och ville bli buren. Trodde att han somnat för natten vid 19.30, men tji fick jag. Han somnade inte förrens 21 tätt, tätt intill mig.
Lilla älskade unge!


När William somnat tog jag ett varmt bad vilket var helt underbart.
Annars var gårdagen rätt lugn.
Fick besök på morgonen av min söta vän Jenny som kom förbi på en fika. Med sig hade hon sin hund Puma.
Jag bjöd på Chai latte.

Vad har dagen att bjuda på?
Vädergudarna har valt att bjuda på regn så det blir nog en innemys dag för mig och William
Ska passa på att ringa endel samtal och fixa och trixa lite här hemma, det finns massor på min "att göra" lista.

Nu ska jag dricka lite kaffe och äta frukost.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

Han är bedårande söt!

Man blir helt bebissjuk juh!!!

2009-09-02 @ 20:28:36
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här