Utvilad mamma = Nöjd mamma

Natten har varit underbar, William har sovit nästan hela natten 5.30 vaknade han.
Jag har fått sova 6 h 30 min i ett sträck!!!
En utvilad mamma = nöjd mamma.
Idag ska vi ha en mysdag hemma jag och William. Funderar på att baka lite amerikanska muffins om jag hittar något bra recept.
Jag vill ha ett recept där man kan "gömma" något gott i muffinsen.
Jag vill göra likadana muffins som jag sålde i mitt Café som jag drev för några årsen.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och ljudet av min söta son som snarkar brevid mig i soffan...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Skönt att få sova så länge! =) Har det blivit något bakande? Vad brukar William göra när du pysslar med sånt?



Jag kan sysselsätta Mille med annat en liten stund men aldrig tillräckligt länge för att jag ska bli klar med nåt... =)

2009-09-24 @ 16:11:39
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här