16 grader och sol?

Vilken lugn morgon!
William har varit uppe (jag med) sen kl.6 lekt i vardagsrummet. Han har bankat på altandörren för han vill gå ut, vilket inte är okej så tidigt tycker jag, sen kan vi ju hoppa ur pyjamasen innan vi går ut ;)
Såg på TV4 nyheterna att det skulle vara sol och 16 grader idag och jag hoppas att det stämmer!
Än så länge ser det inte ut att bli någon sol.

Måste ge mig själv en klapp på axeln för att jag lyckades gå förbi godis & chips avdelningen när jag var och handlade igår!!!
Tanken är väl att minska drastiskt på gotteätandet...

Önskar er en fin och solig dag!



Kommentarer
Postat av: Lindet

Hoppas du också får en fin dag;)



Vad är det tåget för figur? Inte hört talas om den förr.



Ja bestämd är förnamet=) Hon vet vad hon vill och ser till att hon får som hon vil också.. :P



Har fixat nu länken;)

2010-04-27 @ 09:30:17
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Lindet

Hoppas du också får en fin dag;)



Vad är det tåget för figur? Inte hört talas om den förr.



Ja bestämd är förnamet=) Hon vet vad hon vill och ser till att hon får som hon vil också.. :P



Har fixat nu länken;)

2010-04-27 @ 09:32:26
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här