Godmorgon trötta lördag!

Godmorgon!

Ännu en morgon som startas innan kl.6.
Att påsarna under mina ögon inte är större och hängigare än vad dom är är ju bara helt otroligt.
William är lika pigg och glad som vanligt.
Själv känns det som om jag har varit ute och festat en hel natt, men det har jag ju givetvis inte... Det kallas visst sömnbrist.
Jag kanske borde försöka lära mig att lägga mig i tid?

Nu är vi i alla fall uppe sen länge och myser i soffan framför playhouse disney.

Hoppas på lite sol idag, men den verkar ju lysa med sin frånvaro.



Kommentarer
Postat av: Molly ♥

Hej!

Jätte fin blogg :)



Kolla gärna in på min och ställ en fråga, ha frågestund ;)



btw. Jätte fin header, den är så magiskt :p

2010-04-17 @ 09:41:47
URL: http://mollyvallstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken fin design du har :) Nu vart jag ju riktigt avundsjuk :)

2010-04-17 @ 22:02:09
URL: http://itchanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här