Hann jag somna?

Det blir en fin dag idag, det ser ut så i alla fall när man tittar ut.
Solen är redan på väg upp... Vi har varit vakna längre än så.
Idag har William stökat sen låååångt innan kl.5 och jag är helt slut nu.
Har precis gett unge herrn en stor flaska välling och jag hade förhoppningar om att han kanske skulle somna om en stund, men ack vad jag bedrog mig.
Han är trött, supertrött, men inte ska han sova mer. Han ligger här brevid i soffan, sjunger och pratar på sitt eget lilla språk. Själv baljar jag i mig kaffe och hoppas att min trötthet ska gå över och att svullnaden på ögoner efter nada sömn ska lägga sig...

(Tar ett djupt andetag)


Godmorgon alla!

Onsdag idag = Lill-lördag och då får man ju äta nåt gott ;)
Choklad kanske? För det är jag värd!

Nu ska jag gosa lite med William och hoppas att han somnar om en liten, liten stund till (knappast troligt).
Jag får se den tidiga morgonen positivt ... Dagen blir ju längre. Hahaha...

Njut av dagen!





Ni har väl inte missat tävlingen?
Klicka på bilden för att komma dit.


Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Fin blogg! :D

2010-04-28 @ 10:35:42
URL: http://elinmattssons.blogg.se/
Postat av: Ida K

Det är bra, var positiv :)

2010-04-28 @ 11:32:40
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: Faster L

Ha ha sant !

2010-04-28 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här