Inte ens det gråa vädret ute kan få mig på dåligt humör

Imorse vaknada jag av... R´s väckarklocka.
Detta betyder att William har sovit HELA natten i sin säng!!!
Wiiiiie!!!
Givetvis vaknade Willam också av väckarsignalen och fick sen komma och gosa lite med mamma och pappa.
Det gör mig absolut ingenting att få gå upp 5.45 idag, då  jag har fått en HEL natts sömn.

ME SO HAPPY!

Inte ens det gråa vädret ute kan få mig på dåligt humör, för jag har fått sova inatt!
Ha en toppendag alla ni därute.


Kommentarer
Postat av: Della

Härligt med en natts sömn, dom är mycket värda när man har små barn. :)

Hoppas din dag fortsätter lika bra! :)

2010-04-21 @ 09:47:57
URL: http://dellacassandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjoho! :-D

2010-04-21 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här