Omänskligt tidig morgon

URK!!! Idag blev jag väckt redan 3.30 och det var ingen höjdare vill jag lova.
Efter det sov inte William mer än 10 minuter i streck innan det var dags att vakna igen.
Vid 5 gick vi ner och gjorde välling som snabbt försvann och efter det låg han stilla en liiiiten, liiiiten stund innan han började hoppa på R som skulle gå upp till jobbet.
Hopp, då var det bara att stiga upp och se glad ut.

Idag ställer vi in alla planer och försöker vila så mycket som möjligt, jag ska försöka sova när William sover idag (om han sover) och INTE göra massa annat.
Vi tar helt enkelt en "day off".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här