Sovmorgon... Vad är det för något?

Söndag morgon och upp långt innan tuppen idag med.
Vad är en sovmorgon?
William har sovit i sin säng hela natten. Vi har bara gett honom nappen när han vaknat så har han snabbt somnat om igen.

Igår var vi och lämnade lite fickpengar till Anton som skulle åka med sin mamma och några andra till Thailand.
Det var osäkert om dom skulle komma iväg pg a vulkan, aska och elände, men det löste sig tillslut och nu är dom nere i värmen.
Det är Anton första utlandsresa och jag hoppas han får en underbar semester och att det blir som han förväntat sig.
Det blir 3 veckor för oss utan Anton, men efter Thailandsresan är det vår tur att få vara med honom i 3 veckor.
Nu hoppas vi bara att flyget hem går utan problem så dom inte blir kvar där nere.

Vet inte om jag hade vågat åka överhuvudtaget just nu.
Både pg a vulkanen och ev. askmoln och sen även det där hemska i bangkok (är inte så insatt i det) när man läser om ev. inbördeskrig.

Här hemma i Svea rike och Stockholm skiner solen och man kan inte bli annat än glad!
Idag blir det mycket utevistelse...
R pratade om att ev. grilla idag och det tackar jag inte nej till. Vi får väl se hur det blir.


Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Lina

fin blogg :)

2010-04-25 @ 07:40:26
URL: http://linaalinaa.devote.se
Postat av: Anonym

Härligt med vår! :-)

2010-04-25 @ 09:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här