Tänderna poppar upp som popcorn i munnen...

Vågar jag säga att jag fick sova i natt?
William somnade vid 19 och sov sen till 3.30 ca somnade sen om i våran säng och sov till 5.45 (Gör vågen i smyg).
Det får nog bli en lugn dag inne idag, kanske bara en rask promenad till affären. Dels så är det riktigt skitväder ute och sen är William varm. känns lite febrig, kanske kan bero på alla tänder som poppar upp som popcorn i munnen just nu.

Igår kunde man logga in på kungsfoton för att se/beställa korten som togs i måndags på öppna förskolan.


William 10mån & 3veckor


Kommentarer
Postat av: lotta

åh bästa !!!



Vet du min kollega har butik, hon säljer Nova Star & jag får 50%

2010-04-29 @ 08:38:04
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här