Besök i Kärra

Dåligt med uppdatering idag, jag vet!
Vaknade strax efter 8 och fick ett underbart William leende mot mig, var förvånad över hur länge vi fått sova.
Väckte min kusin vid 10 och talade om att vi strax var på väg.
Spenderade stor del av dagen i Kärra där jag bott i många år innan jag flyttade till Stockholm.
Var och hälsade på min kusin Carina, Kim och faster Birgitta och hennes söta hund Malou.


Faster och Malou


Kusindotter Kim och kusin Carina

Min bror Alex ringde när vi var i Kärra och kom över en stund tillsammans med yngsta bror och syster innan vi skulle åka hem.
Han inte ses så länge, men jag hoppas på besök snart då vi kan mysa massor.


Syster Jenny och bror Andreas


Jag och stora lillebror Alexander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här