Oj, vad denna dagen sprang iväg fort...

Oj, vad denna dagen sprang iväg fort...
Somnade brevid William när jag nattade honom och sov noh nästan en timma. Så skönt, men jag hoppas att jag kan somna när jag ska sova för natten sen.

Vi var en sväng på öppna förskolan idag, men det visade sig vara fotografering. Helt oväntat!
Passade på att ta nya bilder på William och jag blev riktigt nöjd, på onsdag kan man beställa dom via fotografenshemsida så då ska det klickas hem  nya bilder.

På vägen hem var William både arg och ledsen, det var inte lätt att få honom nöjd.
Bära honom hela vägen från centrum är en omöjlighet då han han väger 10,5 kg och dessutom är hal som en ål.
Väl hemma blev det en stor flaska välling och sen tvärsomnade William och sov i nästan 2h.
Jag lyckades sova en timma jag med till telefonen ringde ;)

Eftermiddagen spenderade vi i trädgården, det gungades massor (som vanligt) och busades med katten.

Snyggaste mössan och tröjan kommer från Nova Star

Mumsiga majskrokar är Williams favorit!

William med sin Best Friend Forever... Grynet.

 

Upptäckte anledningen till allt gråt på eftermiddagen.

En ny liten tand upptäcktes i nederkäken. Tand nummer 7, aj, aj, aj.

Somnade gott gjorde vi strax efter kl.19 efter att ha tittat på lite "Musses Klubbhus".

 

Nu blir det film med R

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

7 minsann! :)

2010-04-26 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här