babbel bubbel ...

Min jobbiga dator gör just nu att jag flippar varje gång jag startar den.
Får panik och vill helst av allt just nu köra över den med bilen!!! (GAHHH!!!)
R tror sig veta vad problemet är och förhoppningsvis så kan han fixa den för mig.

Idag har vi varit och ätit tårta hos R´s syster Lotta som fyller år idag.
HIPP HIPP HURRA för henne idag!

Vi fick god prinsesstårta och ännu godare cheesecake till det fick vi en god latte.
När vi kom var Anton där, gissa om William blev glad. 2 veckor har gått sen dom sågs sist och 2 veckor skall gå till dom ses igen.
Vi gjorde det lätt för oss när det var middagsdags idag, det blev grillad kyckling, potatissallad och sallad.
William älskade den grillade kycklingen, men när potatissalladen kom skickade han iväg tallriken, den passade inte bestämda herrn (hemskt bordsskick).

Efter maten gick vi ut så inte William skulle somna för tidigt.
Våra trevliga grannar var också ute så det blev en mysig stund med massor av prat med dom.
Barnen lekte i trädgården. Så mysigt.
William somnade nästan innan jag la ner honom i sängen idag. Så skönt när man slipper krångel vid läggdags.
Nu ska jag sluta babbla och göra lite nytta här hemma innan det är läggdags.

Ha en mysig kväll.


Kommentarer
Postat av: madeleine

Heeej! Hur är läget med er? Va ett tag sen ja bloggade nu, det är så mkt som händer så ja har inte tid riktigt! Men sen så ska ja börja tok blogga igen hehe.. Haft en bra sommar? Och hur mår dina prinsar? kramis från oss

2010-08-02 @ 07:42:59
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här