Bloggpaus?

Det blev en bloggpaus igår... och det känns som att det kommer att bli fler framöver tills min dator är fixad.
Det är glapp i sladden till skärmen.
R har lovat att fixa det.
Jag blir galen av att behöva trycka på "glappet" för att få ström till skärmen.
BLÄÄÄHHH!!!

Annars står det ganksa still här just nu. Dåligt väder som gör att man håller sig inne.
Igår tog vi en sväng till affären för att handla lite. William skulle gå själv vilket resulterade i en promenad på över in timma.
R tog en massa bilder, men jag kan inte lägga över något på min burk innan den är fixad.
Tråk,tråk,tråk!!!

Väntar paket... Spännande, spännande...
Vad det är i dom får ni veta när dom dykt upp.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ville bara skicka en onsdags kram till dig :)

2010-08-04 @ 10:20:09
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Monika

Väldigt frusterande när datorer inte funkar som det ska!

Men lycka till o ha en bra dag

2010-08-04 @ 10:47:34
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här